Thursday, January 29, 2009

Akhirnya Saya Kembali...

Salam Semua...

Hampir 2 tahun saya tak update blog saya nie yek...

Huhuhuhu.... Bz je memanjang.... Hasilnyer cam ghitu gak.... kekekek....

Untuk pengetahuan semua, saya tidak lagi bekerja di Mediacal/ITIS lagi... Saya telah berhijrah ke TM Smart School pada 1 Mac 2008 yang lepas.... Saya mendapat tawaran yang agak menarik dan company ini boleh menyara keluarga saya dari segi perubatan dan banyak lagi...


Oh ya... Lupa nak bercerita yang saya telah pun dikurniakan seorang anak perempuan yang bernama 'Ainun Syafiqah pada 23 Februari 2007 tempoh hari... (Tu dia... lama tak update noo...)


So far, kelahirannya adalah normal... cuma pada umurnya 2 bulan, dia kena demam panas dan chicken pox..... Aduhhh.... Semenjak itu perkembangan anak saya ini agak lambat dan kini, walaupun umur dia masuk 2 tahun pada tahun ini, namun anak saya hanya baru boleh duduk dan masih tidak boleh merangkak lagi apatah lagi berjalan.... Namun saya redha semua yang berlaku ini... Kini seminggu sekali saya antar ke PPUM untuk menjalani theraphy disana... Namun alhamdulillah, adalah juga perkembangannya...



Oklah... cukuplah sampai disini dulu... insyallah saya akan update dari semasa ke semasa.... Dan sekarangpun dah tak BZ seperti dahulu lagi dah pun.... Hidup pun boleh lah dikatakan sudah teratur.... Alhamdulillah..... Nak tahu lebih lanjut.... TuNGGuuuuuu......


Wassalam...




Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home