Friday, September 22, 2006

RaMaDHaN

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَارَكَاتُهُ

Seiring akan datangnya ramadhan ini insyallah... saya memohon seribu atau sejuta kemaafan dari zahir mahu pun batin yang terpendam didalam hati... dan akan ku maafkan kesemua kesalahan sahabat handai ku yang mengenali diri ini...

Sambutlah bulan Ramadhan ini dengan penuh kemulian, elakkan pembaziran dan tanamkan sifat ingin mengenali Allah dengan lebih dekat lagi...

Insyallah...


Yang Ikhlas daripada saya...
Abdul Aa'la Haji Khalid (PuTeRaJeJaKa)

4 Comments:

At Wednesday, September 27, 2006 10:20:00 am, Anonymous Anonymous said...

bang saya dah ada kerja..skrg ni sy nak cari bakal bini la..camne2..aku kesepian..wakakaka

 
At Saturday, November 07, 2009 11:20:00 pm, Anonymous Anonymous said...

hihiihihhi

 
At Saturday, November 07, 2009 11:21:00 pm, Anonymous Anonymous said...

hhohohohohoho

 
At Saturday, November 07, 2009 11:23:00 pm, Anonymous Anonymous said...

salam... aku fadlytuah. apa cita di sana. tak balik tk intan ka.. dah lama sepi je... lawat lah xmanvirus.fotopages aku n comment sekali. hi..hi..

 

Post a Comment

<< Home